Health Food

Zdrava hrana kao trend za bilo koji hotel

Pedesetogodišnji Ivan, već dva dana pohadja korporativni seminar a nakon ručka je pomislio da bi hladan nes ili nešto slično u hotelskom baru bila dobra ideja. Posle dva tri gutljaja osetio je bolove u stomaku i glavobolju koja ga i nije iznenadila jer je to sad već postala uobičajena pojava kada je na putu i kada mora da jede “šta stigne” Kod kuće je svoj hroničan problem sa varenjem i neurednom stolicom nekako i mogao da kontroliše ali na putovanjima nije bilo šanse.

Posao mu je bio takav da je 75% vremena provodio na putu. Loša hrana, malo fizičke aktivnosti i stresan posao ostavili su traga na zdravlje. Pokušavao je različite dijete. Slušao je savete prijatelja i sve što je našao na interenetu.  Čak je bio i na nekoliko specijalnih režima ishrane ali rezultata nije bilo. Ono što ga je najviše nerviralo bila je činjenica da je nakon svake posete lekaru imao više pitanja nego odgovora i stanje se sve više pogoršavalo. Dok je tako sedeo palo mu je na pamet kako bi mu prijala dobra masaža ili neki tretman koji bi možda smanjijo glavobolju, ali hotel u kojem je odseo nije imao wellness niti spa centar.

Slučaj Ivana nije usamljen. Godišnji  odmor ili poslovni boravak u hotelu može biti zabavan ali je često povezan sa previše hrane, pića, nedovojnog sna. Ovo je kod većine gostiju dovelo do toga da su se posle odmora osećali umornije nego kada su došli. Način života, povećanje hroničnih bolesti i hroničan stres danas su doveli do toga da je sve više ljudi na ivici fizičkog i emocionalnog stresa zbog čega su potrebe za novim zdravim hotelskim sadržajima i uslugama sve veće.

Larry Mogeinsky

Sećam se dana kada sam radio za  Fortune 50,  iz vemena kada se nije obraćala pažnja na zdravlje. Sastanci su se odrržavali u zadimljenim prostorijama, o kalorajama i holesterolu se nije pričalo a trans masti uopšte nisu bile poznate u to vreme. U poslednjih nekoliko godina sve je mnogo drugačije, zdravlje je na prvom mestu, a nauka je puno napredovala u tom pogledu. Drugim rečima, sada postoji velika potražnja za proizvodima i uslugama koja će poboljšati zdravlje i vitalnost.

slika11

Larry Mogelonsky , vlasnik hotela Mogel Consulting Limited i osnivač LMA Communications Inc.

Vodeći hoteli koji nude zdravu HRANU

Hraniti se zdravo na odmoru sada je jednostavno i moguće u hotelima kao što su Hilton i Westin

Uzbudjeni ste pri pomisli na godišnji odmor i priliku da se posvetite stvarima za koje nemate vremena preko godine. Ali to takodje za mnoge znači i ne-tako zdravu hotelsku hranu. Ako i pokušate da iskombinujete nešto od ponudjenih “zdravih” opcija izbor su bezukusne hladne salate sa industriskim prelivima, pavlakom i majonezom ili suve žitarice prelivene takozvanim mlekom. Pogledajte kakve opcije nude  Even, Hilton ili Westin hoteli.

EVEN Hoteli

Kao deo Intercontinental Hotels Group, Even Hoteli usmereni su na unapredjenje zdravlja, zdravu hranu, revitalizaciju i produktivnost. Restoran hotela Cork & Kale nudi zdrava sezonska jela za poneti ako ste u žurbi. Sve što je na ponudi je u skladu sa godišnjim dobom i mora biti odobreno od strane nutricionističkih stručnjaka. Naglasak je na svježoj, zdravi hrani, inovativnim salatama, kreativnim flatbreads i organskim koktelima.

“Fokusirani smo na povratne informacije naših nutricionstičkih savetnika i želja naših gostiju”, kaže Jason Moskal, potpredsjednik lifestyle brandova za Intercontinental Hotel Group. 

FOTOGRAFIJA: EVEN HOTELI

The Westin

Zahvaljujući Westin Well-Being konceptu zdrave  prehrambene mogućnosti lako se mogu pronaći u Westin hotelima širom sveta. Njihov jelovnik prepun je super hrane, ukusnim jelima poput palačinki od integralnog brašna sa bornovnicama koje su prepune antioksidanasa i drugih hranjivih stvari.

Londonska trgovina sokovima udružila se sa Westin-om kako bi stvorila jedinstvene kombinacije sokova sa borovnicom, španaćom, chia semenkama, avokadom i bademovim mlekom, kaže Brian Povinelli, iz Westina

FOTOGRAFIJA: WESTIN

The Epiphany Hotel, Palo Alto

 Hotel Epiphany nudi sveže sezonske proizvode iz marketa Palo Alto Farmer’s, plus kućne superfood power bars, sezonske salate, voćne jogurte od voća lokalnih proizvodjača. 

“The Fresh Fridge je nastao iz osećaja da neke stvari nedostaju u restoranima”, kaže Leah Goldstein, predstavnik hotela The Epiphany. “Tamo ste zatrpani hranom koja neće prijati vašem organizmu” Ali ne više. Pri rezervaciji, gosti se mogu prijaviti za frižider koji će biti napunjen svežim proizvodima koji će omogućiti da uživaju i vaša čula i vaše telo. Standardna cena za ovu uslugu je 95 USD. 

FOTOGRAFIJA: HOTEL EPIPHANY

Kimpton Hotels

S više od šezdeset hotela u više od trideset gradova, brand Kimpton uslusluge zdravlja i wellnessa podiže na viši nivo. Popularni hotelski lanac zahteva od kuvara da u svojim hotelima koriste lokalne, sezonske sastojke kako bi stvorili ponudu jela kojima će zadovoljiti zahteve brojinh klijenata koji vode računa o zdravlju i ishrani.  Danny Bortnick, direktor koncepta restorana ističe da u njegovom restoranima”Nema margarina, biljnih sireva, konzervasa, kremastih preliva, vegete, hemikalija i adetiva…”.

Umesto njih oni nude zdrave opcije i superfood dodatke poput  kurkume, quinoa, amaranth, semenke konoplje kako bi unapredili ukus i kvalitet. Kimpton je čak pokrenuo program hladno cedjenih sokova od voća i povrća od lokalnih proizvodjača čime je zaslužio da bude jedan od najboljih hotela za zdrava putovanja.

FOTOGRAFIJA: KIMPTON HOTELI

Četiri godišnja doba, San Francisco

Imaju ponudu odličnih  smoothie i svježi cedjenih sokova, kao i bilo koji veliki hotel u Kaliforniji. “U toku je i ponuda programa” detox in a box ” koji podrazumeva i dnevne šetnje kaže Erissa Kido, direktorka.

FOTOGRAFIJA: ČETIRI GODIŠNJA DOBA

Hilton, Midtown NYC

 “Imali smo restoran koji je slabo radio”, kaže Jason Tresh, koja je zadužena za  hranu i piće. “Naši kupci su tražili nešto novo i inovativno.” Kao odgovor, Hilton je uveo Herb N ‘Kitchen koji obiluje lokalnim i sezonskim namirnicama. Kuhinja u ponudi ima bezglutenske proizvode, testo za  pizze se ručno proizvode i svježe pečeni hleb, obrok salate, 

 Zbog svog uspeha u New Yorku, program će se ove godine proširiti uputiti i na druge Hilton hotele. 

FOTOGRAFIJA: HILTON HOTELI