Wellness ne znači samo usluge koje se baziraju na različitim tehnikama masaže, treniranje na fitnness spravama, joga ili spa progarami. To je mnogo kompleksniji pojam koji zanima ne samo goste već i sve zaposlene. Prva pomisao da wellness zahteva veliki prostor i podrazumeva velike investicije za mnoge je odlučujući faktor da čak i ne razmišlja o wellnessu kao opcuju za svoj hotel.

Britanska hotelska grupa InterContinental pokrenula je  novi lanac hotela za putnike koji žele da žive i hrane se zdravo dok su na putovanju.

Swisshôtel  u Berlinu nudi  čitavu paletu rešenja onima koji imaju problema sa snom. Tu su terapija svetlom, brza dremka  na posebno dizajniranim ležaljkama, kao i simulator planinskog vazduha.

U londonskom hotelu Corinthia možete naručiti večeru Sleep Menu po uputstvima nutricionistkinje Jeannette Hyde, koja sadrži namirnice bogate tryptophanom (vrsta belančevine) i magnezijumom. Ako im to nije dovoljno, u hotelskom spa meniju nalazi se tretman Sleep Ritual čiji je cilj uspostavljanje balansa energije.

NOVI TREND U HOTELIJERSTVU

pripremite poslovanje za nove trendove u wellness industriji

Ovaj koncept postao je globalni trend I sve više postaje standard u svetskom hotelijerstvu i wellness industriji kako zbog benefita koje se nude gostima tako i ekonomskim benefitima hotelu koji svojim klijentima nude usluge i programe namenjene zdravlju. 

Wellness je nova luksuzna roba

Potrošači u poslednje vreme više ulažu na zdravlje i wellness nego u materijalne predmete. Definicija zdravlja i wellnessa je evoluirala pa se ovi izrazi ne odnosi samo na nedostatak bolesti već na holističko stanje bića, u kojem je uskladeno mentalno, telesno i emocionalno zdravlje. Danas mnogi svoje živote iznose po društvenim medijima pokazujući kako se sjajno zabavljaju i provode na egzotičnim destinacijama uz zdravu hranu, masaže, jogu i inovativne tremane koji zančajno utiču na njihovo zdravlje, izazivajući kod njihovih pratilaca potrebu da i oni osete to isto.

Jack Ma, predsednik i osnivač Alibabe, na sastanku u Detroitu izjavio je: “Današnji kupci žele biti zdravi i sretni. Posedovanje najskuplje ili najnovije robe manje im je važno nego kako se osećaju i izgledaju, a potrošači pokazuju sve veće interesovanje da sudeluju u aktivnostima i iskustvima koje utiču na njihovo zdravlje i raspoloženje deleći svoja iskustava sa svojim prijateljima.

Popularnost zdravstvenog i wellness trenda vidljiva je kod današnjih potrošača. Zdravo hrana, redovno vežbanje i kontrolisanje zdravlje postali su životni cilj. Prema statistikama, globalno tržište za zdravstvenu i wellness ponudu dostiglo je 686 milijardi dolara u 2016. godini i očekuje se da će do 2021. porasti na 815 milijardi dolara.

Prema Grupi Harris, 72% osoba u srednjim godinama radije bi potrošili novac na dobro iskustvo nego na materijalne predmete. Ove osobe su svakodnevno u potrazi za ovakvim uslugama i poroizvodima.

slika11

Larry Mogelonsky , vlasnik hotela Mogel Consulting Limited i osnivač LMA Communications Inc.
Možete biti zdravi a da niste baš uspeli u životu ali postići zaista uspeh bez postizanja i održavanja optimalnog zdravlja skoro je nemoguće.

Larry Mogeinsky

Sećam se dana kada sam radio za  Fortune 50, iz vemena kada se nije obraćala pažnja na zdravlje. Sastanci su se održavali u zadimljenim prostorijama, o kalorajama i holesterolu se nije pričalo a trans masti uopšte nisu bile poznate u to vreme. Danas su ljdui shvatili važnost hrane i da nije sve jedno šta svakodnevno unosimo u svoj organizam. Drugim rečima, sada postoji velika potražnja za hranom, proizvodima i uslugama koja će poboljšati zdravlje i vitalnost.

Usvojite novu (zdravu) naviku dok ste na odmoru

Postoji jednostavniji načini za ulazak u wellness tržište. Jedan od načina je Hranom.

Vi ste ono što jedete

Ovo je danas realnost pogotova kada generacija boomera traži sve moguće načine da uživaju u životu. Kada jednom dodjete u ovo životno doba, novac postaje mnogo manje važan od vremena, a sve što vam nudi mogućnost da ga produžite imaće veću cenu.

Prvi korak je da prevazidjete predrasude da se zdrava hrana slabo prodaje. Ovo nije sasvim tačno. Gosti žele zdravije mogućnosti, ali problem je u tome što morate u toj obasti imati više znanja nego vaši gosti. Edukacijom preko interneta ili novina dobićete poluinformacije koje su u većini slučajeva vaši potencijalni klijenti već prevazišli

Zdrave markteniške taktike

Dajete li  svojim gostima nešto zdravo kao znak dobrodošlice? Ne mora biti ništa bogato i komplikovano, može i neko lagano osveženje kod recepcije. 

Osim toga, postoje suptilne promene koje možete napraviti na klasično nezdravim proizvodima poput pizze i burgera. Za pizzu naglasite kako vaša kuhinja koristi malo hranjivije sastojke kao i žitarice od celog zrna, kvalitetne sireve, svježe bilje i obilje povrća. Za hamburgere, istaknite da korisite meso od životinja koje pasu i da u njemu ima više drugih sastojaka koji su bolji za zdravlje.

Stvar je u tome što uvek postoji način da unapredite svoj jelovnik kako biste privukli još više zdravstveno osveštenih gostiju.

Često se radi o malim promenama koje će imati i najveći utjecaj, zbog čega preporučujem nadogradnju usluga u oblasti hrane kao dobru polaznu tačku za svakoga ko se želi brendirati u tom smeru.

Dobro zdravlje i energija zaposlenih znači zdravu dobit.

U ovom modernom vremenu u kojem živimo, gde je zdravlje toliko utiče na naš svakodnevni život, vrlo je važno da se razmišlja o poboljšanju wellness aktivnosti i zaposlenih, kako bi ostvarili bolje poslovne rezultate. Kada su zaposleni zdravi i osećaju se dobro efikasnost na poslu je veća a to će sigurno primetiti i vaši gosti koji će o vama i vašoj firmi razmišljati u pozitivnijem svetlu.

Vi ste ono što jedete, jedete ono što kupujete a kupujete ono što vam lako i  dostupno.  Previše je lako prepustiti se nezdravim mogućnostima jer su ona svuda oko nas. 

The best solution for your business

Zamislite da je na poslu, fakultetu ili mestima gde provodite dosta vremena moguće dvadesetak minuta “odremati” i tako povratiti energiju i elan za predstojeće dnevne obaveze.A zamislite da postoji tehnologija koja je u stanju da u isto vreme dok opušteno ležite, skenira vaš organizam kako bi pronašla a zatim i popravila skrivene nepravilnosti u njegovom radu.
Ako ste mislili da je ovo naučna fantastika, pogrešili ste. Švajcarski naučnici napravili su prototip čipa koji se ugradjuje ispod kože i koji šalje informacije o vašem zdravlju na vaš telefon. Širom Amerike u tržnim centrima, apotekama i aerodromima već postoje takozvani HealthSpot (kiosci) u kojima se može izmeriti pritisak, nivo šećera i konsultovati se sa nutricionistisima lekarima različitih specijalnosti. Mnoge firme su drastično povećali svoju produktivnost i efikasnost zaposlenih pošto su svojim zaposlenima omogućili da koriste power nap zone.
Quantum Wellness nudi mnogo više. Osnova Quantum Wellness koncepta su inovativne kapsule odnosno Kvantne Zone u kojima su implementirana najnovija tehnološka dostignuća kojima je moguće ne samo otkriti već se mogu i “popraviti” otkrivene nepravilnosti. Ukoliko želite da budete ispred konkurencije i da svojim klijentima obezbedite usluge zbog kojih će vam biti zahvalni pravo je vreme da se upoznate sa mogućnostima koje nudi Quantum Zone

innovative

wellness technologies

Postoji li bolji način da vam se gosti ponovo vrate i da vas oduševljeno preporuče  svojim prijateljima od toga da im pomognete  da budu zdravi i da se osećaju dobro.

Podrška za ostvarenje zdravstvenih ciljeva

Verovatno ste se i vi kao i mnogi bar jednom zapitali kako funkcioniše  organizam, šta mu je svakodnevno potrebno da bi besprekorno funkcionisao i da bi se osećali dobro? Verovatno se i vama dešavalo da nakon izlaska iz ordinacija imate više pitanja nego odgovora ali da vaš lekar nikada nema vremena ili možda i nema adekvatan odgovor na vaša pitanja. Zamislite da vašim gostima ili klijentima, možete obezbediti ne samo odgovore na sve njihove nedoumice već im možete ponuditi i konkretna rešenja.  Verovatno bi bili oduševljeni mogućnošću da za vreme odmora ili poslovnog puta jedu i sprovode tretmane koje su dobre za njihovo zdravlje a za koje kod kuće nikada nemaju vremena.

Zamislite da vašim gostima u hotelu, zaposlenima ili klijentima vašeg centra, možete ponuditi mogućnost da konzumiraju hranu koja im je 100% prilagodjena njihovim potrebama.

Koncept Kvantnog Wellnessa nudi mnogo više. Nudi sasvim novi pristup u sprovodjenju uobičajenih programa poput detoksikacije, korekcije težine ili podmladjivanja. Ali umesto uobičajenih tretmana koje prikrivaju bore ili zatežu liceiznutra. Svakom klijentu je moguće napraviti potpuno individualne programe detoksikacije, ishrane ili tretmane uz mogućnost da se prate, procenjuje i čak predvide rezultati.

Quantm Zone je jedinstven sistem namenjen otkrivanju i otklanjanju ključnih faktora koji utiču na zdravlje.  Prijatni tretmani u ovoj kapsuli imaju za cilj povećanja energije, poboljšanju mikrocirkulacije i aktiviranju isceliteljskih sposobnosti organizma u cilju samoizlečenja i usporavanja procesa  starenja

Ovaj sistem izmedju ostalog nudi mogućnost da redovnim merenjima funcionalnih parametara zdravlja otkriju:

  • nepravilnosti u radu organizma i nekoliko godina pre prvih simptoma,
  • saznaju moguće uzroke i mehanizam nastanka njihovog problema,
  • ustanove mineralno vitaminske nedostatke I potrebe organizma za odredjenim nutirientima i na taj način odaberu optimalni način ishrane I suplementacije.

Quantum Wellness koncept o zdravlju vaših klijenata brine više od njih samih a sve što vam je za početak potrebno je internet konekcija. Sve ostalo prepustite nama.

Program koji može biti i deo vaše ponude

detox and sliming PROGRAMS

Quantum Wellness

Pozivamo vas da se i sami uverite u mogućnosti koje Quantum Wellness nudi i na koji način ovaj sistem može poboljšati vaše poslovanje, Marina Luketina Šunjka, autor  programa na jednostavan i lako razumljiv način upoznaće vas sa mogućnostima i prednostima ovog koncepta.

 Imaćete mogućnost da prodjete kompletnu proceduru kroz koju prolaze i naši klijenti i tako, kroz lično iskustvo steknete uvid u mogućnosti i prednosti ovog koncepta.